Suheyla06 benim bebeğim 3 aylık şuan mesela doğduğu günden beri sağım yapıyorum yeni yeni bir öğün mama bir öğün süt devam ediyoruz. 4 saatte bir yediriyorum. Sizin daha ufak siz bence her emzirmeden sonra sağım yapın boşalana kadar ben sıktırıyorum bile elimle. Bana Başlarda her 2 saatte bir sağım yap demişlerdi. Hala diğer sağ göğsüme göre daha az çıkıyor ama çok şükür hep aynı gitti. Eğer tam çekmiyorsa o göğsünüzdeki kanallarınız tıkanmasın.