Nasya Emen 2 aylık bir bebeğim var bu aralar kaka sayısı azaldı. 5 gündür kaka yapmıyor bu normal midir?
OrhanAliibey Nasya anne sütü alıyorsa 10 güne kadar da yapmaması normal kabul edılıyormus ama eğer rahatsız oluyorsa çok gaz yapıyorsa yınede bı doktıra götürün istersenız