Seval-Yagiz Kullandığınız D vitamini ilacının görselini atabilir misiniz Devit 3 kullanıyordum içeriği temiz değilmiş meğer eczaneden alacağım az sonra. Ve kaç damla kullanıyorsunuz
Seval-Yagiz mavikalpefe124 Birde bunun 600 olanı var onlar büyükler için galiba bebeğiniz kaç aylık bu arada teşekkür ederim 🤗😍
annemioldumbensimdi_ Monovit d kullanıyorum hergün 3 damla ama kızımın kalsiyum değeri yükselmiş doktor 2 3 hafta kullanma dedi
mavikalpefe124 Seval-Yagiz 17 aylık biz hala devam ediyoruz 400 olana önümüzdeki ay kontrolü var gerekli olursa 600 e geçeriz değilse de devam da edebilir 400 e bıraktıradabilir bilmiyorum ama hep bunu kullandım memnunumda