Askimizinmeyveleri Seyhancann geçen sene 4 yaşında kreşe gitmişti kızım yaz dönemi iki ay yarım gün gitti Daha sonra tüm gün gitti
Cileklisodaa Benim yegenim gecen yıl 4 yaşında tam gun gitmişti sorun olmadı ilk zamanlar sadece alisana kadar gitmek istemedi sonra sorun olmadi
3cocukluananingunlugu Daha önce kreş deneyimi oldu mu yani sizden ayrılması buna alışması vs diye bir de kardeş vs varsa evdeayrılmak istemeyebilir o zaman yarım gün ama seviyorea gidiyorsa neden tam gün olmasın ki