Basel34 öncelikle geçmiş olsun güzel anne. Hemen hemen her bebekte doğumdan sonra kilo kaybı oluyor, bunu kistik fibrozise bağlama. Benim oğluma da o tanı konmuştu 4 kere topuk kanı aldılar en sonunda ankaraya sevk ettiler ordanda yüksek gelince bulunduğum ildeki Araştırma hastanesinde ter testi istediler kesin sonuç için çok şükür temiz çıktı şu an 18 aylık gönlünü ferhh tut eğer kilo kaybını kafana takıyorsan mamayla destekleyebilirsin çabucak toparlar ben hem emzirdim hem mama verdim tavsiye ederim bir zararını görmedim