Benimde göğüsümün ucu yoktu bebişim tutamadığı için kullanmıştım. O arada sağımda yaptım. Sağım yaptıkça göğüsümün ucu çıkmaya başladı.Emzirmeyede devam ettim silikon uçla. Silikon ucun dezavantajı hava yutma ihtimali oluyor bu da gaz sancısı yaşatabiliyor. Özellikle çok aç olduğu zaman geceleri silikon uçsuz vererek alıştırdım. Bir ara bir göğüsümü uçla diğerini normal alıyordu. Çok şükür 1 hafta içerisinde onuda normal almaya başladı. Ama burda sağım yapmak ucu çıkarmak çok önemli oda alınca emerek kendisi şekil vericektir zaten 😂En önemlisi sabır her şeyi başarabiliriz sabır ve sevgi sayesinde 😊😊