Kızım bir haftaya yakın çok ağlıyor eli sürekli ağzında dislik aldım onu beğenmiyor sert istiyor buzluğa koyuyorum o zaman daha. Çok ağlıyor salatalık veriyorum. Suyu bitince ağlıyor havuç veriyorum suyu gelmiyor diye ağlıyor emdiği içine meyve dilip koyuyorum onda da çok ağlıyor bakıyorum üst ve alt bembeyaz agzi çok sıcak elimi ağzına götürünce heryeri kasıyor elimi çiğniyor ve rahatlıyor eşim bugün ele benzer bir şey alalım bari dedi anca elle rahatlıyor elimi sürekli vermek istemiyorum emerken elimi yakalıyor hemen ağzına götürüyor ne yapacağımı iyice şaşırdım başına gelen varmi tedagil ve dış jelim var ve ağrı.kesici Bir faydaları yok