Oynakbalina 5. Gününde topuk kanı için çağırmıştı bizi. Ondan sonra 1 ay aşısı oldu. Sizin de 10 eylülde 1 ay aşısı olması gerekiyor. Sonra 10 ekimde 2 ay aşısı diye devam ediyor, 2-4-6 ay, bazı yerlerde 9 ay, sonra 1 yaş , 1.5 yaş, 2 yaş 4 yaş. Enabızdan aşı tarihlerini kontrol edebilirsiniz . Sonrasında da özel aşılar var rota ve menenjit , bunları özelde yaptırabiliyorsunuz. Ama ben devlet aşıları için özel hastaneye sorduğumda yapmadıklarını söylemişti, siz yine de özel hastaneye sorun. Aşı için sağlık ocağına gittiğinizde size verecekleri aşı kartına tekrar ne zaman gitmeniz gerektiğinizi yazsınlar ona göre gidin, aramalarına da gerek kalmaz böylece.