Kızlar 2-3 gündür bişiler oldu oğluma 🙄
Tuvakete gitsem ağlıyo çamaşır asaam ağlıyo oyun oynamak istemiyor sürekli benimle olup çizgi film izlemek istiyor ama saaatlerce önceden yarım saat izler bırakırdı sevdiği şeyleri yapmıyor artık ağlıyor bide babasından soğudu asla istemiyor 2 yaş sendromuna girdiğini düşünüyorum da nasıl atlatıcam nelerle oyalıyorsunuz siz ?