Merhaba bebeğim iki ay önce hasta oldu ishal oldu antibiyotik kullandık pişik oldu ve hala devam ediyor sudocrem kullanıyorum. İlk günler fucidin krem verdi doktor beş gün kullan dedi geçmişti. Ama tekrar devam ediyor neden olur ki . Başka ne kullansam