Aryaduha06 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık oldu doktorumuz vegaferon verdi günde 7 damla ama iki gündür çocuk ağlamaktan ne hale geldi kakasını yapmadı karnını çok büküyor ne yapmam lazım yada bildiğiniz önereceğiniz damla varsa yazarmısınız