Ayse_asel Kızlar kızımın 2 hafta sonra doğum gunu var masa konseptiniz varsa atabilir misiniz örnek ve nasıl elbise giydiniz bebeginiz ve siz
naynini Ayse_asel ben yazayım üstte kalsın, biz daha 7 aylık olmak üzereyiz 😊 büyük bir şey düşünmüyorum. Evde kocam ben oğlum takiliriz. Bunu dedim ya, ya kocayı boşarim ya mekan tutarım şimdi😄 öyle ayarsizim
Gulay1 Ayse_asel mor kelebekli konsept yaptım kelebek kanatlı elbise aldım 2 katlı kelebekli pasta yaptırdım konseptimiz Kelebek ve mordu hediyelik kendim mum anahtarlık kolonya yaptım 1 rakamlı ve taçlı balon şişittirdim çok güzel oldu ama fotoğraf ekleyemiyorum
nuurgc Ayse_asel bizimde haftaya doğum günümüz papatya konsepti yapmayı planlıyorum papatya balonlar vs aldım kızıma papatya toka ve taç buldum kendimede aynılarından aldım beyaz yada sarı bi elbise giydiricem, evde yapıcam evim büyük olduğu için herkesi çağırdım yakın arkadaşlar ve akrabalar pasta yaptırıcam. Papatya konsepti çok güzel oluyor partiden diye bi site var oraya bak istersen ben oradan aldım herşeyimi çok güzel farklı konseptlerde var hangisi hoşuna giderse
esilam1 Sssdt merhaba hediyelik düşünürseniz Instagram üzerinden yazabilirsiniz @nikahsekeridunyasiii burdan geldiginizi yazarsanız fiyatlarda da yardımcı olurum
aslhnm Bende yerimi alıyım daha yeni 6 aya girdik ama kafamda deli sorular mekan tutup büyükmü yapsam yoksa çiflik evinin bahcesindemi yapsam organizasyonmu tutsam yoksa kendim mi yapsam kafamda deli sorularrrr 😀😀
esilam1 aslhnm merhaba hediyelik düşünürseniz Instagram üzerinden yazabilirsiniz @nikahsekeridunyasiii burdan geldiginizi yazarsanız fiyatlarda da yardımcı olurum
esilam1 aslhnm merhaba hediyelik düşünürseniz Instagram üzerinden yazabilirsiniz @nikahsekeridunyasiii burdan geldiginizi yazarsanız fiyatlarda da yardımcı olurum
esilam1 aleyyyyyyy merhaba hediyelik düşünürseniz Instagram üzerinden yazabilirsiniz @nikahsekeridunyasiii burdan geldiginizi yazarsanız fiyatlarda da yardımcı olurum
Ayse_asel Emumi foruma girince sol üst köşede üç çizgi var orda resim yükle kısmından yükleyebilirsiniz
Ayse_asel Gulay1 teşekkür ederim cnm foto eklemeyi bilmediğiniz için mi yoksa sadece konsep fotosu olmadığı için mi yükleme yapamiyorsunuz acaba
esilam1 nuurgc merhaba hediyelik düşünürseniz Instagram üzerinden yazabilirsiniz @nikahsekeridunyasiii burdan geldiginizi yazarsanız fiyatlarda da yardımcı olurum
Eslemmm1 Ayse_asel ben patron bebek konsepti yaptım bebeğim siyah salopet beyaz gömlek giydi bende siyah şifon tulum giydim tesettürlü olduğum için gümüş şal taktım esim siyah beyaz aynı şekilde balonlar gümüş beyaz içi simli sarı şeffaf balon ve gold rengi metalik balonla süsledim pastasını da maket olarak kendim yaptım patron bebek konseptine uygun olarak fotoğraf eklemeye çalıştım ama olmadı bende de maalesef
Ayse_asel Eslemmm1 teşekkür ederim canım foruma girince sol üst köşede üç çizgi var orda resim yükleden yapabilirsiniz
Bfbeliss Pembe tonlarında kelebekli elbise yaptırdım Pembenin 3 renk tonunda balon zinciri yaptık Ön tarafa büyük bir pasta standı Balonların üzerine Gold stickirli kelebekler Pastamızda aynı şekilde kelebekliydi Ben ve eşimde pembe kıyafetler giydik Onun dışında hiçbir şey yapmadım. Konseptimiz çok basit kelebek ve pembeydi 1 yaş balon flama afiş vs hiçbirini yapmadım çok daha şık oldu bence resim atamıyorum ☺️