Narin 2 buçuk aylık bebeğim için desteksiz oturabileceği ni,heceleri anlayıp yakında kullanabileceğini ve nesnelere vurabileceğini söylüyor.😳Bende ciddiye alıp bebeğimin gelişim sürecinde ki değişiklikleri heyecanla okuyordum. 🤭
AslhanDivarc Narin ben hiç okumuyorum saçma sapan dediğiniz gibi apırsapır şeyler yazıyor. Geçenlerde 4vaylik bebeği ek gıdaya baslatiyordu
Aliasafin_annesi Narin kişiden kişiye değişiyor sanırım bu bende bu zaman kadar ne dediyse hepsi doğruydu 🤔
DenizKizi Narin şarap lekesini nasil çıkarmam gerektiğinin püf noktalarını vermis😂 en fazla uzum suyu iciyorum happy kids😂 ki çayımı bile sıcak içemiyorum bu aralar
AslhanDivarc Narin aynen. hayır insanların ciddiye alıp uygulamalarından da çekinmiyorlar bir düzenleme yapmaları lazım en azından yanlış bilgi vermesinler
Narin AslhanDivarc Kesinlikle! Daha önce yazılanlar için neredeyse bebeğimden şüphe edecektim ben. Eşime dertleniyordum 2 aylık oldu bizimki şunu bunu yapmıyor diye🙈uyandırıp özür dilicem oğlumdan🤨
sebnem şuan hatırlamıyorum ama geçenlerde 3 aylık bebeğim için saçma sapan bir şey yazmışlardı banada hatta admini etiketleyip post mu açsam diye bile düşündüm 😀 ya hiç yazmasınlar yada doğru düzgün bi düzenleme yapsınlar
MucizemGeldi 4 ay 10 gunluk bebegim icin bugun supermarkette alinanlari atabilecegi yazilmis 😀 benim ki eline zorla tutturdugum disligini bile tutmayi beceremiyor daha😂😂😂 nerde bahsedilen bu cocuk 🙄😜
Zuhrenass2018 MucizemGeldi bende bugun annemlere dert yanıyorum niye tutmuyor anne programda tutması gerekiyor yazıyordu bende zorla çocuğun eline bişeyler veriyorum 😀😀
Narin MucizemGeldi Ee benim 2 aylık yavrucağıma nesneleri tutar demiş bende zorla çocuumun eline bişeyler kakalamaya çalışıyorum😂😂 bi de burda benim bebeğim 1 aylık bunu şunu yapabiliyor diye okuyunca tövbe bismillah dedim😄
Ozteber Alkollü mekanda fazla para ödersiniz evinizde için diye biseybisey yazıldı geçenlerde de yani tam cümleyi hatirlayamiyorumda bunu demek istemişti yani😂
Ennur Yaaa kızlar koptum yeminle 😂 bendede sürekli eliyle nesne tutabilir bişey uzatırsan tutmaya çalışır yazıyor 2,5 aylık bende bişeyleri uzatıyorum niye almıyo bu çocuk diye üzülüyodum eşimde tip tip suratıma bakıyo nasıl tutsun o diye şuan kendime çok güldüm 🤣🤣
Deletedmom131 Ennur Hahah aynen bende cocugun eline zorla tutturmaya çalışıyorum niye tutmuyo bu cocuk diyorum 😂😂😂
MSG102915 Kızarmış karnabahar gri olmasın diye kızartırken limon damlatmam gerekiyormuş sonra tülleri yıkarken toz şeker koyarsam daha beyaz olurmuş bebiş için bilgiler saçma ama bunlar bi annenin en önemli ihtiyaçları sanırsam ondan yazmışlar bebeğe lazım olursa diye. Tişikirlir happykıds. 😂 😂