27CHN Kızlar bebeğim beş aylık oldu dün ilk kez yoğurt denettim tükürdü yüzünü ekşitti öğürdü istemedi bugün denettim yine aynı ben çalışmaya başlayacağım ek gıda sürecinde ilerleme kaydetmek istiyorum ne yapmalıyım ilk gün böyle olması da normal mi 🙏
Birberenannesi 27CHN ahh canım uzun süre yemicek bebeğin hiç kafana takma hele 1 yaşından sonra yiyen çocuk da yemiyor boşver sen taktıkça daha çok yemiyor.
aysecikm 27CHN evet çok normal sadece sevmediği şeyleri zorlamayın başka zaman tattirin benim bebeğim yoğurdu kabul etmemişti hiçbir şekilde bende ona meyveyle sebzeyle karistirarak vermitim yani önce hepsini tattirin deneyin yemediği şeyler için üzülmeyin mutlaka biseylere karıştırınca yiyolar
Bus1903 27CHN benimki de ilk yogurda böyle tepki vermişti sonradan onsuz yemek yemez oluyolar 😂 ilk sebzeyle baslamıştım sadece kabagı ilk gün severek yemişti o kadar sonradan alısıyolar ama biraz sabır 🥰
Aslininannesi İlk kez sütten başka bisey tadiyor hemen hapur hupur yemesini beklemeyin 🤭 Tükürecek, öğürecek, kusacak , ağzını açmak istemeyecek…. zamanla alışıyor üzülmeyin 🤗
27CHN Birberenannesi ben işteyken Babannesi birşeyler yedirebilse keşke ya o yüzden alışmasını istiyorum
Aslininannesi 27CHN mama verebilirsiniz, doyacak kadar ek gıda yemeye başlamasi birkaç ay alıyor. Zaten ilk aylarda da doyacak kadar vermemek lazım henüz sindirim sistemi o kadar gelişmiş değil 😇
nidako 27CHN ben sma kullanıyorum. Hem emziriyorum hem ek gıdaya başladık hem mama yiyor. Sadece ek gıda ile doyması çok zor neredeyse 1 yaşına kadar çocuklar hep az az yiyorlar. Gün içerisinde ben işteyken mama ve azar azar yoğurt havuç kabak yiyor. Ben gelince de emziriyorum.
27CHN nidako mama konusunda etrafımdaki insanlar çok önyargı yüklediler çok tedirgin ediyor mama fikri beni yani emzir mama verme sakın dedi durdu herkes
nidako 27CHN yani etrafınızdaki kişilerin lafına göre hareket etseydi bunca çocuk aç kalacaktı. Tabi ki öncelik anne sütü ama ihtiyaç duyuluyor ki bu mamalar da tüketiliyor. Tercih sizin, ben izlediğim yolu sizlere aktardım ☺️