Herkese merhaba. Bebişim 4ay 11 günlük vucudun da kırmızı benekler çıktı alerjidir diye doktora götürdüm. Kan ve idrar aldılar. Doktorum 6. ayda yapmam gereken testler vardı onlara da bakıcam dedi. Neyse alerji çıktı alerji damlası ve jel formda bir krem verdi. Ve b12 verdi normalde 400 olması gerekirken 299 çıkmış oğlumun b12 si. Damla verdi sabah akşam 2 ay kullan dedi. Damlaya bakıyorum 6 ayda kullanın diyorlar sizde böyle bişey oldu mu çok mu erken? Benim b12 düzeyim güzel ben beslenmeme dikkat etsem bebeğiminki de yükselir mi?