Kızlar bebeğim 3.5 aylık oldu. 3 gündür uyanık zamanlarında epey huzursuz. Ama onun haricinde uyku süreleri uzadı özellikle gündüz sürekli uyumak istediği zamanlar oluyo. Tabiki uyuması güzel bişey ama sürekli atak haftasında uyumayanları duyduğum için kendi çocuğum tuhaf geldi 😂😂😂 4. Ay atağında bunları yaşayan var mı bebeğim normalden daha fazla uyuyarak geçirdi diyenn???