MTVr meme reddini asamadik dedim çünkü bebeklerim ikizdi ikisi aynı anda beslendikleri için bekleyemiyorlardi bu yüzden meme artı mama gidiyorduk biberonu istediler ve neden bilmem aynı dönemde mama ve meme reddi başladı. Mamayi uykularında Bi şekilde verdim yediler fakat memeyi istemediler çünkü ister istemez biberondaki akış yoktu. Ama sizin durumunuz farklı bebeklerin bir kısmı bu dönemde meme ya da mamayi reddedebiliyor atak dönemlerinden birinde de reddetme var. Ee bu süreçte tabiki illa böyle devam etmiyor zamanla gececek