atlassmoms Elfgrn bende şimdi gördüm çok üzüldüm Allah yar ve yardımcıları olsun inşaallah sağ salim kurtarırlar🥺🙏
Elfgrn Hamidetoprak06 atlassmoms Daha geçen sene olanı 1 yıl olmadı akillanmiyorlar o kadar can kaybı oldu insanlar sevdiklerini babasini abisini eşini kaybetti olan fakire oluyor sadece
Fasulye12 Rabbim yardımcıları olsun . Zorluk üstüne zorluk bir meslek . Yerin yüzlerce metre altında zaten zor koşullarda çalışıyorlar bir de canlarının bu kadar hiçe sayılıp gerekli tedbirlerin birçoğu alınmıyor.
Elfgrn Fasulye12 bir öncekiler hep ders olması gerekirken olmuyor geçen maden olayında abi kardeş vard. Annemin kuzeni kardeşi oldu abisi ağır yaralı getirildi çam sakura hastanesine hala tedavi görüyor bunları gördükçe insanın daha bir içi gidiyor