Bebegim 3ay 5gunluk.yaklasik 3 haftadır kaka sorunu yaşıyoruz.5gun yapmiyo kakasini bende 6.gün yarım fitil koyup yaptırıyorum. Fitille alıştırmakta istemiyorum ama napcagimi bilemedim..zeytinyağıyla falan da uyarıyorum poposunu ama fayda etmiyo.benimle aynı şeyleri yaşayıp yardımcı olabilcek var mı acaba