Papatyaseveranne Kızlar tablet mop mu kovalı olan kare kovası varya ondan yoksa sprey mop mu hangisi daha güzel siz hangisini kullanıyorsunuz yada hangisini tercih edersiniz ?
printhelloworld Papatyaseveranne ben vileda turbo üçgen başlıklı olanı kullanıyorum çok memnunum ama geçende vip ahmet markasının temiz suyla kirli suyu ayıran mopunu gördüm o da aklıma yattı bu eskiyince öyle bir şey almayı düşünüyorum
ayseanne43 Papatyaseveranne sprey mop çok pratik. Bende ikisi de var ayrıntılı temizlikte kova olanı kullanıyrm. Normalde sprey