Kızlae merhaba kızım 5 aylık yaklaşık 1.5 ay pavlik bandajı kullandık kalça çıkığından dolayı, şuan onu cıkarıp tubingn ortez verdiler. Çok zormus kullanımı. Yani bebek huysuzlandı bayaga.2 ay kalacak nasıl yapacam bilemedim. Kullananlar tecrübelerini yazabili mi lütfen🤲