Merhaba anneler
Sütüm çok azaldığı için mama takviyesi alıyoruz
Hastanede aptamil verdiler ama sizler ne kullanıyorsunuz.
Memnun kaldığınız oldu mu?
D vitaminine başladığımızdan beri gaz problemi oluştu en aza indirmek istiyorum. Mama üstüne daha da gaz yapsın istemiyorum. Yorumlarınızı bekliyorum anneler 🥰🥰