LaraCroftTombRaider bence kendinizi germeyin, her seyden once bebekler cok guclu ve hastaliklari bizden daha cabuk atlatiyorlar yenidogan doneminde biz de cok seyler atlattik hepsi geciyor 🙏 siz sakin olun ki bebeginiz de sakinliginizi anlasin cunku enerjimizi resmen emiyorlar 😊 hepsi gelisim asamasi ve bazi donemleri sancili normal olarak, bazen gazı olacak bazen baska seyler sarilin seni anliyorum bunlar buyudugun icin olmasi gereken seyler deyin ve gercekten bunu yaparken sakin olun cok etkisi oluyor diye dusunuyorum 😊 suan uyuyamamak sizin icin bir sorun evet ama ona da alisacaksiniz bebekler kadar kadınlar da cok gucluler 😊 siz iyi olun ki bebeginiz de iyi olsun ve artı olarak 2 yas annesinden tavsiye birisinden yardim istemekten çekinmeyin ben her isle kendim bas edecegim ve insanlar bir seyi dusunmuyorlar diye sinirlenip koseme cekilir her isi kendim halletmeye calisirdim, siz öyle yapmayin yardim isteyin 10 dk ya mi ihtiyaciniz var esinizden annenizden anlamiyorlarsa bile benim bir nefes almam lazim deyip biraz kendinize 10dk da olsa sakin alan yaratın 🌸