Annemden genetik olduğunu bildiğimden hamilelikte çatlaklarım oluşmasın diye kullanmadığım ürün kalmadı Lierac jelinden her ay 2 kutu bitiriyordum, hakiki zeytinyağı sürüyordum bol bol su içiyordum ama 5.aydan sonra maalesef korktuğum başıma geldi bir sürü çatlak var karnımda ☹️
Aynı durumu yaşayan var mı? Doğumdan sonra herhangi bir ürün kullanmam gerekir mi (oluşan çatlakları geçirmez farkındayım)
2-3 ay sonra çatlak tedavisine başlamayı düşünüyorum
Çatlak tedavisi yaptırıp memnun kalan var mı aranızda?