1707 Bebeğim zayıf arkadaslar eğer böyle giderse raporlu mama başlayacağını söyledi doktorum tavsiyesi olan var mi
Selimikomom 1707 neeee neresi zayıf gayet iyi bizde daha dün tartıldık 7 aylık bebeğim 7500 kilo çıktı çok iyi kilosu dedi mama falan da vermiyorum ben anne sütü ve ek gıda çok almamış geçen aydan beri ama zayıf değil yani
Gzdeeee 1707 benım bebegımde aynı ayda aynı kılodaydı ve doktorum mınyon bi bebek boyu kilosu uyumlu demişti rapordan falan bahsetmedi kaç kilo doğdu bebeğiniz