Araseymen sabah 8 de uyaniyor kizim. ilk uykusu 10.00 uyanış 11.23 ikinci uyku 14.00 uyanis 15.30 3.uyku saat 6 a kaliyor bu sefer gece uykusu geçe kaliyor ben aksam 8 de yatiriyorum geç yatmasini istemiyorum o yüzden 2 uykuyami geçsek artik acaba.
Linasmom_ Araseymen ben 9.ayda 2 uykuya geçtim 10 gün anca olmuştur bence daha erken 3 uyku ile ilerleyin dinlenen bebek uyur
Sunbaby26 Araseymen Benim kızım hiç 3 uyku yapmadı 5 ay 20 günlük Sabah aşağı yukarı 10:30da kalkıyor 12 gibi uyuyor 13:30 uyanma 16 gibi uyuma 17:45-50 gibi uyanıyor Akşam 9-10 arası uyuyakalıyor sabah kalkıyor Eğer 7 gibi uyursa gece uyumuyor 12 ye kadar
Gamzeeeeee16 Araseymen çok erken 2 uyku için 9 aydan geçiliyor genelde biz 7 aylığız hala 3 uyku sabah 7 de uyanıyoruz
Melikeannee Araseymen çok erken daha yapma bence. En erken 8. Ayda geçilir 2 uykuya. Masllah Bebegin çok uyuyor . Sabah çok geç uyanıyor ve gündüz uykuları uzun onyuzden sığmıyor 3. Uyku. Genelde 3 uykulu düzen 7 de kalkış 9 -12.30-16seklinde olur . Uykulri biraz daha kısa tutmaya çalışabilirsin belki veya sabah biraz erken kalkmayı.
Araseymen Melikeannee evet ama 7 de asla kalkmiyor abisi ondan önce uyaniyor evde ses oluyor ona ragmen kalkmiyor bikere kaldirdim kaldirmaz olaydim yani uyku saatini zor getirdim ve ilk uykusunu 1.5 saat yapar 2 saate cikarmisti
meyrakalpben Araseymen benim kızımda 5 ay 13 günlük uzun süredir 3 uyku yapmıyor sabah 7 8 gibi uyanır 10 gibi uyur 11 12 gibi uyanır 3te uyur 5 6 gibi uyanır sonra 11de gece uykusuna yatar
nilismom Araseymen maşallah ya benim bebeğim 5 ay 12 günlük gündüz 10’ar dakika 3 kere uyuyor akşam 19:30’da yatıyor 12’ye kadar 4 kere uyanıyor sonra 3 bucuk gibi uyanıyor sabah 8’e kadar uyumuyor rezil bir durum içindeyiz önerinir varsa alırım
Araseymen nilismom canim 4.ay uyku gerilemesiyle bizimde öyleydi son 1.5 haftadir bu sekilde düzeldi cok şükür ondan oncesi kizimda en fazla 40 dk uyurdu 20 dk uyudugu bile oluyordu duzeldi cok şükür hergun ayni saatte istikrarli sekilde yatirmani tavsiye ederim kisada uyusa uzunda.ben o sekilde yaptigimdan düzeni oturdu die düşünüyorum.