Kızım 2,5 yaşında haziran ayında tuvalete alıştırdım. 3 aydır çok güzel gidiyordu. Son 10 gündür gündüzleri altına kaçırmaya başladı. Çişinin geldiğini söylemiyor. Kabızlıkta var. Kabızlıktan dolayı mı oluyor diye düşündüm. Bu 10 gün içinde sadece 2 kere gece altına yaptı. Bu durumu yaşayan var mı?