Ogrenecekcokseyvar ikiprensannesi0 benim bebeğimde hiç satılık yoktu 20 gün sürekli uyudu zorla ben uyandırıp emziriyordum 20.günden sonra da uyumaya tövbe etti sanki 😂şimdi 5 aylık
zeynepkocaoglu06 Bizde 8 günlük olduk yeni yeni uykumuz normale dönüyor. Herşeyi yaptık yazılan ama artık onlara bağışıklık kazandı hiç birine uyanmıyor 😂 herkese böyle yaptığını anlatıyoruz misafir gelince yaygarayı koparıyor acıkıyor uyumuyor
Masalalya1 ikiprensannesi0 bizde sarılık geçirdik canım sarılık değeri artınca uyku yapıyor 18 değerle fototerapi aldı bebeğim öyle kendine gelmişti.. şuan 40 günlüğüz risk yok ama tam geçmedi sarılığı.. bol bol emzirin emzirmediğiniz zamanlar sütü sağıp kaşık biberonla verin mutlaka.
-AlyaMom ikiprensannesi0 Çok normal sarılık uyutuyor çünkü kızımın 14.4 değeri o dönemde. ayaklarının altını gıdıklayın bezini açın 2 saati geçirmemeye dikkat edin. Ben emerken uyuya kaldığında çenesiyle oynuyordum devam ediyordu o şekilde emmeye
ikiprensannesi0 basak0335 ya içim rahatladı saolun ❤️ bende gündüz saat başı emziriyorum gece bazen süre uzuyor ama yinede kalkıp emziriyirum
Superstar_00 ikiprensannesi0 Yeni doğan bebekler çok uyuyor benim kızımda öyleydi uyandirmasaydim hiç uyanmiyordu uyandırıp emziriyorum.
Hasret1 ikiprensannesi0 yeni doğan bebekler genelde hep uyur ama sarılık durumunda uyurmu bilmiyorum bilgin yok 1 saatti beklemeyin yarım saat arayla tekrar emzirin
Meryemneva Benim bebeğimde sarılık hiç yoktu ama devamlı uyurdu bende uykuda 2 saatte bir mama verirdim tekrar uyurdu korkma uyumaları normal ve beyin gelişimi için çok iyi bir durum, sen beslemeye dikkat et geçer Allah’ın izniyle 🤲🏻❤️
mom53 ikiprensannesi0 benim bebeğim de bugün 6 günlük hep uyuyordu ikinci gün kontrolunda sarılıpı çok yüksekti yatırdı doktorumuz mavi ışık verdiler ama hala daha uyku hali geçmiş değil korkmayın bol bol emzirin bazen bebeklerde üç ay geçemeyebiliyor rabbim şifasını versin bütün evlatlarımızın
Sm1355 ikiprensannesi0 uyuması normalmiş bizde sarılık çıkmadı şüphelenmedikleri için ölçmediler. En kısa zamanda geçsin inşallah sizinde🙏