Merhaba hanımlar. Oğluma tuvalet eğitimine başladım 1 hafta olacak. Güzel ilerledik 3 gün e kadar bez taktım gece. Kuru uyandık. Sonrasında çıkarttım fakat 2 dir ıslak uyandı. Artık gece takayım dedim. Öyle devam ettim. Bi kaç kere altına 💩 yaptı. Çiş yaptığı oldu falan. Öğlen uykularında da bezsiz uyuyor ıslatmıyor çok. Dün 2 kere işedi. Ve kaka yaptı. Salonun ortasın a sıctıgı oldu falan. Unutuyor tabi bir anda bez çıkınca ne olacaktı başka. Unutma artık bezin yok aşkım diyorum. Bez yok tuvalet e yapacağız diyorum. Ama unutuyor. En çok oyun oynarken dalıyor. Nasıl ilerleyeyim illa bilenler yaşayanlar vardır. Zorlu bir süreçmiş. Acaba ara vereyim mi yoksa böyle devam edeyim mi bilemedim. :(((( böyle böyle öğrenecektir elbette ama bilemedim. Tuvaletin geldiğini anlıyor hissediyor. Söylüyor oturuyor yapıyor. ( bez takarken değiştirmiyordu, kaka yapınca da söylemiyordu falan o yüzden deneme kararı aldım. Son günler de bezi de kuru uyanıyordu ) eğitim verirken kakasını da yaptı tuvalette yani baya öğrendi aslında. Ama böyle kacırmalar unutmalar illa olur. Ama sizde durumlar nasıl ilerledi, ilerliyor. Bilginize ihtiyacım var :)?