Merhaba kızlar ikiz çocuklarım var yaşlarına uygun ne aktiviteler yaptırabilirim? Oyuncaklarla topla balonla oynuyoruz arada resimli kitaplara bakıyoruz ama hemen sıkılıyorlar başka neler yaptırabilirim? Parka tek götüremiyorum biri bir yere koşuyor diğeri başka yere haftada 2-3 gidebiliyoruz. Siz neler yaptınız/yapıyorsunuz?