Bademkiz ben ilk günden bunu yaşadım 15 gün silikon uç ile emdi sonra meme reddi başladı. Bebegim sinirleniyordu çatlayana kadar ağlama başlayınca zorla emzirmek yerine biberon ile süt sagip vermeye başladım.
Ama doymadı. Önce süt içip doymadıgi için de arkasına mama yemeye başladı 2 buçuk ay böyle sürdü ama sağım yapmak çok zaman alıyor ve bebeğimi kucağıma alamıyordum. Emmedigi için sütüm nerdeyse hiç yok oldu ve tamamen mama ile beslenmeye başladı. Şimdi üç aylık çok mutlu sukurler olsun.