Melek1616 tabiki sorabilirisn canım bende senin gibiydim her gün ağlıyordum biri olumlu bişey desin diye her gün birşeyler yapıyor bu sefer de mutlluktan ağlıyorum yapıyor diyee bugün de kapıyı açmaya çalışması hep oturmuyor diye yaşlandım resmen oğlumun ilk oturdugu zaman kendini alkışlayıp bize bakması hâlâ aklımdan çıkmıyor