Merhaba hanımlar
5 aylık bebeğimin doğduğundan beri hırıltılı solunumu var geçtiğimiz günlerde hastanede yattık ve zatüre tanısı konuldu antibiyotik tedavisi ve hava tedavisi aldık şuanda da evde devam ediyoruz ama bi düzelme sarfedemedik benle aynı durumu yaşayan var mi