Bebeğim 13 aylık 10 aylıktan beri kusması arttı boğazına bişey takılsa kusuyor ağlasa kusuyor gülse kusuyor. Doktor gaviscon ve motis verdi reflü olduğunu söyledi ama bebekken bu kadar kusmazdı belki 10 defa fışkırarak kusmuştur ya da kusmamıştır. İlaçları 2 gündür kullanıyorum henüz bi faydasını göremedim günde 1 2 defa mutlaka kusuyor.
Sorum sonradan oluşur mu reflü ve ne zaman geçer.