Merhaba arkadaşlar 42 günlük oğlum var. Uyanıkken sadece mama ve meme istiyor ağlıyor. Etkinlik yapmaya çalışıyorum zeka kartları hışırtılı kitaplar ayına uygun şeyler yani ama takip ediyor hemen sıkılıp ağlıyor. İstikrar işe yaramıyor sizler napıyorsunuz bebeğinizin tepkisi nasıl oluyor?