momysskaan canım bizim de yüksek çıkmıştı yeni doğan bebeklerde 40 a kadar normal kabul ediliyor yani anne karnında bir şey oluyormuş hormonla alakalı genelde yüksek çıkabiliyormuş bizim 11 çıkmıştı 20 gün sonra aramışlardı sonuç için hemen gidip kan verdik tekrar 5 küsürler düşmüştü 1 hafta sonra tekrar kan verdik 2.8 normal değerdeydi doktor Yenidoğanlar da genelde oluyor bu demişti bende çok okumuştum bu şekilde olanları çok mu yüksek çıktı yüksekse ilaç tedavisi başlanır