Kamuranesra Bebegım 11aylık vucudunda veya suratında cıkıyor sivilce gibi kızarık 5dkk sonra gecıyor bazen oluyor ama hıc kalıcı kalmıyor neden olabılır yedıklerınden midir sizce ?