Evet kızlar sorum belli . Bir kaç kişi saçını bağlama bıngıldagı var çöker bilmem ne dedi bende korkudan bağlamadım toka takıyorum yanlardan ama merak ettim böyle bişey gerçekten var mı ? Yada sizler 1 yaş altı kızlarınızın saçlarını bağlıyor musunuz? Bişey oldu mu beni aydınlatırsanız sevinirim 🌸