Rrabiaa Evdeyken ılık su ve pamukla temizliyorum ben. Dışarıda ve acil durumlarda prima pampers aqua pure kullanıyorum. Kokusuz %99 su.
Elifumay_devrilmez66 My00 Molfix izotonik sulu olan çok güzel bende kızıma kullanıyorum çok memnunum pişik falan da yapmıyo
Nilist Oğlum yeni doğduğunda unibaby yeni doğan ve pamuk kullandık. Şimdi 16 aylığız. Aylık bezle birlikte ıslak mendilide koliyle alıyoruz. Canbebe bez ve ıslak mendil kullanıyorum. Öyle olunca fiyatıda uyguna geliyor
hilalcebe molfix izotonik sulu dışı yeşil biz onu kullanıyorum hem yaprakları kaliteli hem de temiz içerikli ve güzel kokuyor tavsiye ederim 👌
Petitoos Gamzeeeeee16 ben de 6 aydır temizleme pamuğu ıslatıp kullanıyorum hiç pişik problemi yaşamadım
_tuuggcce_ MerveKantekin23 merhaba, ilk başta pamuk kullandım. Bir kabın içine ılık su ve azcık pamuk ıslıyodum ama bebeğim çok hoşlanmadı. Islak mendile geçtim ama doktorumuz pamuk kullanın diyor. Siz pamuğu nasıl yapıyorsunuz? Her alt değiştirmede su yenilemek gerek mi? Bir süre sonra soğuyor sonuçta?
MerveKantekin23 _tuuggcce_ ben bi kaba su koyuyorum normal çeşmeden dolduruyorum direk her değişimde pamuğu sadece ıslıyorum o suda yani temiz kalıyor o şekil kullanıyorum günde bi kez de kaptaki suyu değiştiriyorum doğduğundan beri bu şekil devam ediyorum ben
sadekahve_bitter _tuuggcce_ yani tabi ki tazelemek gerek ılık su her seferinde zaten kullanılan su miktarı ne kadar ki max çay bardağı kadar
Senaybaris _tuuggcce_ biz de doğduğundan beri pamuk kullanıyoruz kaynatılmış ılımı suyu bi pet şişeye koyduk pet şişenin de kapağını bi kaç yerden deldik altını değiştirmeden önce pet şişe ile pamuğu ıslatıp öyle değiştiriyoruz. Soğukluk konusunda bence sorun yok sonuçta ıslak mendiller de sıcak değil yani diyorum her seferinde yüzden bu yöntemi deneyebilirsiniz