13 günlük bebeğim var ilklerde göğüs ucun olmadığı için silikon uçla emzirdim hala da öyle şimdi bıraktırmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim kesin çözüm dediğiniz bir şry var mı acaba kendime 3 gün verdim Allah ın izniyle başarabileceğime inanıyorum ama bi çaresi var mıdır ??