İlk bir hafta sarılık olmasın diye mama verdirdi doktoru, ilk gün de dahil günde 2 3 kere rahat yapardı kakasını. Sonra mamayı istemedi bebeğim,kakasını yapmamaya başladı başka bi doktora gittiğimizde o da vermeyin bırakın mamayı dedi, 12 gün yapmadı sonra hastanede çocuk cerrahı yıkama yaptı biraz rahatladı yavrum. Sonra yine yapmadı uzun süre,bi kaç gün üst üste Yıkama yapıldı yumuşasın içi diye ama yok bana mısın demedi, hala yapmıyor. Sadece anne sütü alan bebekler kabız olmaz diyorlar, ama bu çocuk neden böyle anlamıyoruz. Bütün tahlil tetkik herşey tapıldı, hiçbir sorun yok. Bi fikri olan yorumu olan varsa açığım kızlar, yapmadığı için çok zor günler geçiriyoruz. Sürekli ağlıyor, uyumuyor, yalnız baktığımız için yılmış durumdayız.