Ilaydaamm Benim kizim 2 ay 19 günlük çok ciddi bir kiz😂😂Bir tek bana ve babasina güler.Tam 67 ci gündü.Oyle konusuyordum guldu refleks sandim ayni cumleleri tekrar etdim bir daha güldü çok sevinmişdim çok sert duruyor hic gulmez diyoduk😂😂😂
Nurcanben Ilaydaamm ya sadece 1 kere aşı öncesi sağlık ocağında güldüğünü hissettim konuşuyordum onunla o sıra ama emin olamadim bana mı güldü 😂
gunesin-annesi Nurcanben olabilir bi anda gelir hiç merak etmeyin ☺️ bir de bol bol konuşun kitap okuyun. Hışırtılı kitaba mesela çok tepki veriyor filan
Nurcanben gunesin-annesi ya ben aldım o kitaptan ama yok yani bir türlü oynatmıyorum hiç anlamıyor ki etkilenmiyor da sesten falan eline mi veriyorsunuz siz kitabı
Ensensr13 Nurcanben benim paşa baya erken başladı😂hatta post açmıştım buraya 2 aylık bebek kahkaha atarmı diye. Ce ee lere baya baya kahkaha atıyordu. Hareketlerimize karşı gülmeleri 1 aydan beri başladı.
Nurcanben Ensensr13 evet eltimin kizida 2 aylık olduğunda baya baya bize gülüyordu ondan post açtım zaten ne zaman gülmeye başladılar diye benim kızımta tık yok 😂
gunesin-annesi Nurcanben yüzüne yaklaştırıyorum inceliyor. Gözüyle takip ediyor. Sesini duyunca da heyecanlanıyor. Keyifli olduğu anlarda tabi. Hep değil.
gunesin-annesi Nurcanben benim sesimi duyunca daha çok gülüyor genelde. Anne sesine gülüyordur yani doğrudur :)
ferideakdkdkf Nurcanben merhaba benim bebeğimde sizin bebeğinizle neredeyse aynı haftalarda doğdu tam olarak ne zaman gülmeye başladı şimdi arada refleks gulmeleri falan var 40cikti bugün merak ettimde
fa_sena_y Nurcanben 3.ayda bize gülümsemeye başladı benim bebeğim 4 buçuk aylıkken de ilk sesli güldü
Nurcanben ferideakdkdkf tam olarak hatırlamıyorum ama 3. Ayına doğru ufaktan bizim tepkilerimize hafif hafif gülerek karsilik vermeye başlamıştı 5. Ayına doğru da normal kahkaha atmaya başladı 😂