Kızlar merhaba oğlum 3 aylık uyumakta direniyo uyuyunca en ufak seste hemen uyanıyo uykusunu alamayınca da çok huzursuz oluyo. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine anne karnı sesi dinletiyorum hem çabucak uykuya dalıyo hem de uzunca uyuyo. Ama gel gör ki vicdan yapıyorum acaba zararlı mı diye. Sizce dinletmeli miyim