Kızlar 6 aylık bebeğim var.Hem emzirip hem mama veriyorum.Emzirirken de çok doymuyor randımanlı emmiyor yani.Huzursuz oluyor ağlıyor ardına mama yapıyorum ancak 3 ya da 4 olcek içiyor ancak ayına göre daha fazla icmesi gerekiyormuş yani mamanın üzerinde öyle yazıyor.Ek gıda da zaten doyasıya yedirmiyorum küçük olduğu için.Dogdu doğalı böyle.Ve bir tanıdık bana dedi ki senden küçük bebegi olan bir yakınım var senin bebeğinin iki katı içiyor.Sizce benim bebeğim az mi içiyor?