rozalinda_roz Bebeğimin üzerini değiştirirken çok ağlıyor sizin bebeklerde öyle mi. Değiştirene kadar perişan ediyor beni durmuyor ve ağlıyor bir tek bende mi var bu sorun ??
naynini rozalinda_roz göz yaşı ihtirasssss, hepsi bizde 😄 çığlıklarını duyan diyecek ki, bu kız çocuğa eziyet ediyor evde. Oysa sadece zıbın giydirmeye çalışıyorum 🥲 şimdi uzun kollulara geçtik, aman aman 😄 çığlıkların şiddeti ikiye katlandi
naynini rozalinda_roz ben artık saldım. O bağırıyor ben aynı sesleri çıkarıyorum. Bazen ondan yüksek ses çıkarınca durup dinliyor. Delirdi bu kadın sonunda diyor heralde 😄😄😄