Bebeğim 10 aylık önceden uykusu geldiğinde memede pış pış sesiyle hemen uyuyordu. Ama artık 2-3 gündür ne yaparsam yapayım uyutamıyorum. O kadar hareketli ki asla yerinde durmuyor uyurken bile uyku sersemi kalkcam diye uğraşıyor Akşamları eşimle çarşafta saatlerce sallıyoruz ama gündüz o yokken çok zorlanıyorum parka bebek arabasıyla çıkıyoruz saatlerce geziyoruz uyusun diye ama oda yok ayağa kalkmaya çalışıyor içinde durmak bile istemiyor. Evde durmak istemiyor sürekli dışarı çıkmak istiyor dışarı da bebek arabasında oturmak istemiyor kucağa gelmek istiyor. Kucağıma alıyorum yere inmek istiyor henüz yürümüyor oturuyor yerden ne bulduysa karınca taş çöp bile ağzına alıyor onu etme bunu yapma demekten yoruldum sürekli demek istemiyorum da uyutamıyorum da vallahi kafayı yicem. Farklı uyutma yöntemi bilen var mı yada evde yaptırabileceğim etkinlik. Tv izlemez ben açmıyorum zaten ama bazen wcye bile gidemediğimde açıyorum yine de izlemiyor dikkatini çekmiyor. Oyuncaklarıyla sınırlı oynar her zaman oynamaz yürüteçte durmaz