uykucukoalaa Arkadaşımın nişanı var Ekim’de ve hala elbise secemedim😂 eşim biraz kıskanç çok kısa ve dekolteli gitmemi istemiyor o yüzden birkaç model seçtim birlikte bakalım 🥳
anne232 uykucukoalaa kırmızıyla moru beğendim ama mor daha çok hoşuma gitti maşallah zayıflığını neye borçlusunız darısı başıma😊
beyzacmvrc uykucukoalaa pembe çok tatlı bence mor da güzel iddialı duruyor 😊 ama.pembise de bayıldım 😊
AslaninAslanAnnesi20_02 Ben pembe ve moru beğendim 😊 Bu arada zayıflığını neye borçlusun darısı başıma 😄
uykucukoalaa AslaninAslanAnnesi20_02 ah ah ben hiç memnun değilim ki bu zayıflıktan yani hep zayiftim genetik sanirim abimler de benim gibi ama fazlası sırıtıyor ya 50 olmak istiyorum ama alamıyorum bu arada teşekkürler önerin için 🌸
uykucukoalaa beyzacmvrc evet ya bende pembedeye daha yakın gibiyim ama hepsi çok hoş ve fiyatı da uygun garip bı şekilde 😂
uykucukoalaa anne232 teşekkür ederim 🌸 genetik sanırım hep boyleydim ama ben memnun değilim bide emzirdigim için ekstra fazla zayifladim 😂
Feyzosumunannesi uykucukoalaa Bence mor çok bilindik bir model. Turuncu ve kırmızı çok hoş ve daha alımlı tabi bu benim.gorusum 🌸 bende 160 boyundayim 59 kiloyum ah ah bende 50 olabilsem keskeeee
uykucukoalaa Feyzosumunannesi ay keşke bende 50 olabilsem 😂 fazla zayıflık çok sırıtıyor sevmiyorum ya 🥹 daha çok kafam karıştı hepsi çok güzel ama 😃
beyzacmvrc uykucukoalaa kız aciklara göre Trendyol da çok güzel ve daha uygun kıyafetler görüyorum ya ne güzel elbiseler var 🥲 Ben tesetturluyum bulamıyorum birşey ve çok pahalı
Feyzosumunannesi uykucukoalaa evet ne 60 istiyorum ne 45 hedefim 55 . karar sizin artik ama turumcu cok hos