3.5 aylıkken yaptırdım oğlumu lokal anestezi ile çok rahat geçti sadece uyandıktan sonra yarım saat oldukça çok ağladı doktor uyarmıştı zaten yarım saat ağlar anestezi etkisinden diye yarın saat sonra besledim ağrısı sızısı olmadı uc kısmı bezine değdiğinde rahatsiz olmuştu gazlı beze bol krem sürüp Hafif bantliyordum sıkmadan dört beş gün yaptım sonra alıştı çok şükür