Kizlar bebeğim 8.hafta atağı yaşıyor. Sebepsiz yere çok ağlıyor bi tek bende sakinleşiyor. Öyle bi aglıyo ki sanki canını yakıyorlar😔 Daha sık emmeye başladı düşkünlüğü arttı. Çok mızmız anlayacağınız. Siz neler yasadınz bu atak haftasında neler önerirsiniz ?