Ay sürekli postlarda yazıyorum soru soruyorum falan. Sonunda takıldı. Bugün adetimin 4.günü. dün kan aldılar her ihtimale karşı, bugün de taktılar 5dk sürdü. Sezeryan doğum yapanlarda adet dönemi takmayı tercih ediyorlarmış. 40gün sonra kontolüm var. Ondan sonra senede birmiş kontoller. İlçe sağlık müdürlüğünde kadın üreme sağlığı polikliniğinde taktırdım randevusuz gittim. Başka soru varsa yanıtlabilirim.